مهدی به خانواده‌اش: مشکلی برای بازی ندارم

ببینید | خطر از بیخ گوش طارمی گذشت

بازی پورتو و اسپورتینگ و یک صحنه خطرناک. روی گل اول، مهدی در موقعیت تک به تک از آن فرارها می کند تا توپ را به تور بچسباند.
کد خبر: ۱۳۷۷۲۲۷
تعداد بازدید : 108

گلر اسپورتینگ اما بی توجه به حرکت سریع مهدی، با دست زیر پای او می رود. یک خطای کاملا مشهود. یک نمونه بارز بی دقتی. ضربه‌ای که می‌تواند مهدی طارمی را به شدت مصدوم کند.

او به هوا بلند می شود و سپس به زمین می خورد. شدت ضربه آنقدر زیاد است که انگار زانویش مال خودش نیست.

همان توپ در ادامه به اوانیلسون رسید تا او دروازه حریف را باز کند. یعنی مهدی روی این گل هم اثرگذار است. در هر صورت بعد از برخورد، مهدی از زمین بازی بیرون می رود اما بعد از مداوا دوباره برمی گردد. در نیمه دوم اما مصدومیت به طارمی فشار می آورد و در نهایت از زمین بیرون می رود.

اگر بازی پورتو و اسپورتینگ را دیده باشید، قطعا به خاطر زد و خوردها تعجب می‌کنید. این دو که از رقبای سنتی هستند، سال گذشته کری خوانی شدیدی داشتند.

یکی دو بار کارشان به درگیری لفظی کشید و حتی شاهد درگیری‌های فیزیکی هم بودیم. به همین خاطر در طول مسابقه شنبه شب هم همه دیدند چطور بازیکنان یکدیگر را می زنند. می رفت که مهدی طارمی هم قربانی همین خشنونت شود ولی به خیر گذشت.

مهدی در تماسی که بعد از بازی با اعضای خانواده اش داشت از این گفت که مصدومیتش جدی نیست. او توضیح داد: «پزشکان پایم را معاینه کردند. مصدومیت جزئی است. برای بازی‌های بعدی پورتو مشکلی ندارم و می توانم تیم را همراهی کنم.»

پورتو در بازی شنبه شب موفق شد اسپورتینگ را با سه گل شکست دهد. نکته بازی این بود که 2 گل پورتو در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که طارمی در این پنالتی ها دخل و تصرف نداشت. مهدی طارمی هفته گذشته از سوی هواداران اسپورتینگ و برخی رسانه ها مورد حمله قرار گرفته بود که با حرکاتش باعث می شود تا داوران پنالتی بگیرند.

در همین رابطه سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو از ستاره ایرانی اش در این زمینه حمایت کرد و با کنایه به منتقدان ستاره ایرانی، گفت: «خوشحالم که طارمی پنالتی های ما را در این بازی نگرفت... من با او در این زمینه همدردی می کنم. تو را به آغوش می گیرم به خاطر تلاشی که انجام دادی و همیشه بهترین ها را برای تیم می گذاری. او بعد از گل اول خیلی شاکی بود، اما همیشه می خواهد ادامه دهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها